باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت
باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت

 

یوسف نامجو هستم متوالد 1385

DSC07803.jpg

شروع فوتبال

من فوتبالم خود را از سال 1390از باشگاه سپاهان مرودشت زیر نظر اقای کاظمی شروع کردم و هنوز مشغول به فعالیت هستم

تحصیل

تلاش کرده ام علاوه برهموفقیت در ورزش درکسب علم و دانش نیز در مدرسه از بهترین ها باشم و همواره از معلمین تقدیر تشکرمیکنم

 

ارزوی ورزش

امیدارم روزی بازیکن بزرگی بشوم زحمات پدر و مادرم و مربیانم را جبران کنم

 

صحبت پایانی

از زحمات پدر و مادرم تشکر میکنم که همواره من را حمایت کردنئد اینجا جا دارد نامی از دو برادرانم  رضا و علی  ببرم که خیلی دوستاشان دارم  و دراخر از تمام کسانی که برام زحمت کشیدند تقدیر و تشکر میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 17 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی